.

nu är klocka tidigt tidigt, snart sätter jag mig på en buss och vet inte när jag kommer hem igen! samtidigt som det känns som att det här året kommer bli så jävla bra är jag livrädd. jag vet att allt kommer ordna sig, men det är inte riktigt så tankarna går nu! som tur är får jag sällskap av min käre far på bussen, dock inte lika kul att vi ska hälsa på farmor som nu ligger på sjukhuset, vår familjs andra hem! men jag känner att det också kommer ordna sig! Ett jobb det är vad jag behöver, men det ordnar sig!

så, nu är det dags. stockholm here i come!
bara jag inte dör av första träningen ikväll så kommer allt bli SÅ bra.

hejdå folket, nu blir jag en sån där 08!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Allt ordnar sig alltid :D det är modigt!

2008-08-06 @ 11:38:11
Postat av: ellen

break a leg, girl!

2008-08-06 @ 12:43:15
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: karin

Saaaara! Det kommer bli bäst! ;D

Lovar att komma så fort jag kan! <3

2008-08-06 @ 17:04:11
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Lisa Jiiiii

du är välkommen :D

2008-08-07 @ 13:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0