.

Min mamma är bäst. helt bääääst! hon ska till LONDON och jobba i två månader. hon är en av fem från hela norden som får åka och jobba med en ny öppning! lite synd att jag inte har någon ledig helg så jag kan hälsa på men jag hoppas på att hon träffar någon trevlig engelskman och blir kvar! för då kan jag ju komma när jag vill! ihi.

Stockholm är bra, och jag är fortfarande arbetslös! heja! men jag söker för fullt oc hoppas på något snart. jag måste ha pengar till julklappar hallå!! Imorgon kommer lovisa och falk! så kuuuuul, äntligen kommer dom! vi blir fullt hus den här veckan, men jag gillar't !

Nu ska jag och elli följa med lucas och spela lång golf! HAHA, det ska blir mycket intressant! kanske det blir ett proffs av mig nån dag! woho!

pusshej!
(om någon känner för att komma och hälsa på är det bra att göra det nu, när jag är arbetslös!) :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

yyey! vi kommer äga på golfen =)

2008-08-19 @ 12:48:18
Postat av: ellen

haha fick mig också en golfpromenad i sommar.

men jag blev inte proffs ändå.

pfft.

2008-08-19 @ 15:33:45
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag viiiilll komma, men tyvärr åker ju jag till rhodos i 14 dagarrrrrrrr !!!! FYFAN vad skönt! hihi puss

2008-08-20 @ 20:19:43
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: anonym

men sara de är ju ingen som vill komma å hälsa på dej för du har ju inga vänner. plus vem vill åka till 08 landet när det finns skogssamhällen att vara på???

2008-08-22 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0