jag packar för ett nytt liv!

Öland var underbart, jag&hanna är bäst! men nog om det!



Helgen har varit kanon. först kom sanna till örebro och det var super, vi kollade Grey's och lite till, sen träffade vi sötkarin innan tåget mot falköping gick! När vi kom fram mötes vi upp av Lovi och vi gick till älskade wetterlin! det kändes så naturligt att vara där igen. konstigt. Jag och sanna gick till willys och köpte räkor, jag ville smaka det och sanna försäkrade mig om hur gott det var, men oj så fel hon hade! räkor är äckligt. vi spelade minigolf i plantis och jag vann! wooho. sen kom lovi och stina! trevligt. även fröken skoog tittade förbi!
sen gick vi hem till wetterlin och hamnade framför tvn tillsammans med Anna Hå!

Lördag och partyhumöret var på topp!? näe inte riktigt va!!  huvudet vill inte sluta gör ont. panik, jag som ska dansa hela natten!! mina underbara lovisa+sanna tog paraplyerna ner till stan och inhandlade ipren! tack!  Och det blev bara bättre, Gabbi kom, det var ur kul. dock inget temys, men det är ju snart höst. Då dricker man té!
sen fick jag mig lite kleva-cissi mys på mingus!

paaarty! - kvällen började hos Ellen, där fanns en hel hög av trevliga och saknade personer. wonderful. vin i kroppen och B- som i box och dans! kalasbra. springa vidare till plantis för att komma in gratis. vi lyckades och det blev en del kära återseenden där inne! dans och shake! sen träffade jag jakob, han har varit saknad.
fyllepizzan var given och sen var det dags att vandra wetterlin hem a la sanna&sara. hemma väntade lovisa och ellen! kalas kväll!  (bilder finns på bilddagboken. orkade inte med båda!)


söndagen - blev bara återhämntning, sen åka hem med lucas! hjälp! men jag lever.
Idag - åka till djursjukhuset med lilla katten, men det var inget större fel. skönt! sen har jag gjort det jag är som bäst på - ingenting! Jag är som gjord för livet som arbetslös, herregud. någon hjälp mig, jag behöver något att göra. Men hallå, jag ska flytta till ett hus i helgen, jag kommer ha att göra. jag ska börja träna regelbundet, så skönt. jag har aldrig varit i så oform! hej kilon!
Har just varit iväg och kollat OC hos min kära Zandra, som jag inte kommer se på evigheter. hate it! nu gråter jag! hate it to!

Nu ska jag packa ner mitt örebro liv och på lördag packar jag upp ett nytt liv i stockholm. och jag vet inte ens om jag är redo!


ibland gråter jag, så är det.
ibland gör jag dåliga saker, ja vet det!
jag är inte perfekt, sån är jag!
jag är ledsen för hur jag är ibland, jag gör mitt bästa.
ibland blir jag trött, på att leva i den här världen.
ibland gråter jag för att jag är jag och världen är världen
  



 


Kommentarer
Postat av: ellen

nya project är helt okej, sett de tre första avsnitten. men det finns två jag stör mig på kolosalt mycket. men de är duktiga :) fast än så länge är det inte bättre än säsong 4!



vi får höras om lördagen, fagra sara!

2008-08-05 @ 12:00:58
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Cissi

men jag älskar alltid dig för att du är du.









(och glitter kommer alltid vara glitter)

2008-08-05 @ 23:16:19
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0