vilken helg!

helgen har varit super och den är inte slut än! mums!

i fradags kom då ida och emma x2 och hade lite chill mys med vin och ost! det var en sån där perfekt kväll om man är lite halv trött. lördagen började med ett besök hos farmor&farfar sen in till stockholm C för att lämna idas viktigast sak här i livet: sminkväskan! så när hon hade smikat sig gick vi och fikade, urtrevligt! som jag har saknat lite kvalitetstid med den kvinnan! mer av det ska det bli i veckan hoppas jag på! sen mötte vi upp cissi och johanna och vi åkte hem till huset och lovisa! lite slö tid framför tv:n för att sen ladda och för mera fika och mera stockholm C! jag, lovi, andrea och emma B åkte in och satte oss på Café 60, så himla trevligt. OCH vilka underbart stora tekoppar. me lööve!

Idag var vi duktiga och åkte och tränade lite muskler, sen åkte jag in till staden för att köpa målardukar på rean, tänkte att det var lika bra att passa på. kommer till en stängt affär! suck på den! jaha, bara att åka hem igen. och nu sitter jag här på biblioteket igen! ska snart hem och fixa mina hemmagjorda ramar till mina tavlor. pust. jag skulle ha köpt istället! 

I veckan blir det mer jobbsökande och jag hoppas på lite golf också! :D jag och elli måste ju hålla i vår goda form innan säsongen är över!

Jag måste bara få ur mig lite höst längtan också - Jag läängtar så efter att få sätta på mig alla dessa underbara mössor och härliga höstfärger!  Ge mig höst ! Jag är redo!


ge mig en hand att hålla i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0