4 juli! en Zandra dag helt enkelt!

måste ju då självklart börja med att gratulera min underbara Zandra på 19 års dagen! Congraaaatz!
imorgon blir det paaaarty! så naajs! och så var det glamour tema på det hela, mycket intressant vad man då ska plocka fram ur garderoben! :P

dagen har varit lite allt&inget, hade klockan på 08.00 i morse, de ni! gick upp, tog på mig träningskläder, tog min cykel och cyklade över stan till det kära gymet, ja just, det är ju stängt på fredagar nu under sommaren! ibland vore det skönt om man kunde tänka lite innan, men that's life! cyklade hem och tog på mig springskorna istället, men blev mest powerwalk, orkade inte springa. tror bestämt jag har lite träningsvärk. mm like it.

sen hem och åt en frukost utan min älskade fil, och utan min älskade mjölk och utan min älskade älskade ost!
anledningen till detta är att min mage börjat bete sig knas, uppsväld och ont gör den! hade liknande problem i våras men eftersom fil var det godaste som fanns på fikat kunde jag inte sluta,. men nu var det dags att sluta med laktos för att se om det går över. hoppas hoppas! vill inte sluta med fil. uhu. och jag som sett fram emot att äntligen få köpa en egen ost. kanske finns en god laktosfri ost? måste undersökas.

resten av dagen har varit varm och lugn! jag och mammi åkte och fixade lite , lämnade tillbaka trasiga grejer mm. och som min mamma la på sin charm när vi skulle försöka få en ny mixer. och som hon lyckades ojoj.
sen åkte vi för att köpa en madrass och charmen var där igen, killen ( mamma ålder kille) pratade glatt och efter ett tag när min mamma kommit igång började stackarn stamma. han vart säkert nervös av hur hon försökte charma honom. haha mammi! 

sen åkte vi hem och gjorde egen pizza! mums. film och pyssel efter det!

dagen sämsta: vår nedrans bil fan har bestämt sig för att gå sönder just nu! jag och ida som ska ha den till sanna nästa vecka! gaaaah. så typiskt. hoppas hoppas hoppas det inte år så stort fel så man kan köra fast det lyser konstida varnings lampor! uhu. jag vill träffa andrea också, och alla de andra gullungarna jag bara ser en gång om året!
ibland bara hatar jag bilar, dom bara går sönder när dom inte får och kostar en massa pengar och blabla!

hejåhå, imorgon blir det glamour!


Kommentarer
Postat av: bSanna

du och din jävla ost... haha

2008-07-05 @ 14:59:18
Postat av: karin

Inge bra med laktos hörru!

Men du, var tränar du? ;O

Måste ses nån dag jaaao, Puss!

2008-07-05 @ 18:22:04
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Zandra

haha tack babee!

2008-07-06 @ 14:47:25
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0