och livet är livet.

då ska jag försöka skriva ner lite om min underbara vecka hos sanna i skogen!



Ida kom till mig på måndagskvällen och då böjade vi vår resa, våran roadtrip till sannis. Vi åkte och vi åkte, vi stannade i skövde för att äta något, men vi hittade inget så vi tänkte att vi kan ju åka föbi vårt kära falköping. och så åkte vi till falköping för att äta lite och kanske få se nån man kände igen.  vi åkte gata in och gata ut. inte en människa såg vi! men det kanske inte är så ovanligt. vi stannade iaf på eldorado tillslut. lovely volleybollpizza! och hampuz tittade in också. det blev en trevligt liten tur i falköping och wetterlinsgatan stod kvar. sen hade klockan blivit allt för mycket så vi körde iväg för att hitta rätt väg in i skogen. Vi hittade rätt väg tillslut, efter att nästan ha kört på två jävla älgar. Gosh vad dom är stora och varför måste dom gå på vägarna när det är mörkt? sen kom vi fram, kram till sanna och sen kom det, antagligen chocken efter älgarna. en storgråtande sara. härlig böjan. lite sömn på det!

tisdagen börjad mycket bra, härlig skogspromenad och lite mys med hästarna. sen skulle sanna gå och jobba och lämnade oss själva i skogen!  vi tog en promenad ner till frisksportlägret som iår var i hestra. jag fick träffa andrea,marre,sofia&hanna igen :) wonderful. brabrabra människor.
sen gick vi hem och kollade på film och gjorde det vi gör bäst, ingenting.



onsdagen, vi gick upp halv 7 för att kunna åka iväg till ullared så tidigt som möjligt. Vi var redo för shopping, även vädret var med oss (regn). när vi kom dit var det massssor med folk där redan, vi kom 20 min efter öppning. ojoj. tanterna var som galna och vi var inte lika galna, men låga priser gör en lite crazy. det blev en känning, byxor, målargrejer, smink, och  lite annat smått och gott. sen tänkte vi att det fina vädret skulle komma, för vi åkte nämligen till Falkenberg för att sol och bada, men inte. vi fick gå inne i (centrum) och roa oss, men det var inte så kul så vi åkte till stranden ändå, inte mycket till sol&badväder var det inte. Vi tog bilen och körde mot Hestra. Vi stannade till hos sarap och fikade lite sen följde hon med till sannis för lite pingis och hårfärgning. på kvällen åkte jag ner till lägret för att träffa mina godingar. Det var allsång på schemat och som vi sjöng :)

torsdag, upp tidigt även denna morgon för att åka ner till lägret för att spela lite volleyboll, östergötlands brudar, fan va bra vi va men tyvärr räkte det inte för att gå vidare, men men vi var glada endå. johanna falk var ju där också. mucho trevligt.
sen kom det tråkiga, säga hejdå till alla. ännu en gång lovade vi att ses innan nästa läger ( som är om ett år). men detta år tror jag det blir bra. Hanna ska flytta till örebro så henne ser jag om jag kommer hem, emelie ska flytta till sollentuna :D gaaah happy. andrea och maria kommer och hälsar på och sofia bor i jönköping, så jag får åka dit och hälsa på helt enkelt. mycket bra.
onsdagen fortsatte men tre trötta och sega skogsbor. vi kollade på SATC, andra gången, lika bra :) mums. sen var det dags att sova för att sedan gå upp för att åka hem.

vägen hem gick bra, inga älgar och jag var nöjd. veckan var kalaskalas. jag gillar skogen på sitt sätt.








me like vecka 28!

Kommentarer
Postat av: sanna

you mean: me like the forest of little land (småland)

2008-07-13 @ 16:12:16
URL: http://sannaschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0