öland nästa!

om några minuter avgår bilen till öland! det ska bli så skönt att komma bort lite!
men måste bara skriva lite, om framtiden! haha
bilen från öland kommer hem på torsdag kväll, och det kan ju kännas li´te tråkigt att komma hem efter att ha varit borta men inte den här gången! varför inte då? jo, miss schultz kommer till mig! happyface på den!
hon kände att skogen blev för tråkig och ensam, hon behövde komma till en stad och se en masssa folk! så hon kommer alltså hit! sen kan man ju tro att det kommer kännas tråkigt när hon åker, det kommer det ju göra, MEN,  när hon åker vidare till stockholm och beach SM tar jag tåget till falköping. där jag ska träffa lite härligt falköpings folk och även några efterlängtade volleybollers!! bra bättre bäst.

Måste bara skriva om en till sak, min kära christian olsson kan inte tävla i OS, vad är det för OS liksom? tråååkigt.

öland nu kommer jag! välkomna mig gärna med sol!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

yeeeeey!

2008-07-25 @ 15:41:34
Postat av: Zandra

det gick bra att sova själv inatt ;P haha .... jag har växt upp nu :D

2008-07-26 @ 19:18:36
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0