onsdag, favoritdagen för veckan!

perfekta onsdagen!
jag å zandra var och badade på G-vik, mucho skönt!
mycket sol och åka bana!
efterlängtad sommarkänsla på den!

en snabbis upp på stan för att köpa lite färg, börjar äntligen bli klar med min 1,5x1 meters tavla!
hoppas den passar bra i mitt rum i vår övervåning, i sollentuna. maha. tänka sig nu var lägenheten vår!  wonderful.

sen lite beachträning, jag fick träffa en karin som aldrig sett bättre ut, brun å snygg som vanligt! träningen gick väl sådär, men det var faktiskt inte så otippat! dock inte en sport för onda ryggar!  sedan var det på med springskorna och lite spring!

efter en mycket bra dag varför inte avsluta den med project runway, meed Sarah jessica parker! löööve it.

godnatt gott folk!


ibland saknar jag så det gör ont,
en jävla smärta
!

Kommentarer
Postat av: ellen

wooow, den tavla vill vi se sen :D

och det avsnittet var najs. jag är lite ledsen nu, för halva säsongen jag tagit hem funkar inte. men jag håller på att tanka hem nytt! ^^

2008-07-03 @ 09:38:05
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: karin

Sara, du va ju typ grym på träningen juu :D

och snart, är det vi som åker till G-vik ;)

2008-07-03 @ 23:07:01
URL: http://karinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0