snart...

Jag har ingen anning om vad jag ahr gjort de senaste dagarna, kommer verkligen inte ihåg!
men jag vet att ikväll blir det OC-marathon med zandra och det ska bli mys! chipsen, chokladen och ramlösa jordgubb/lime är given! maah, underbart.



FRAMTIDEN
framtiden är nära. å den är nära nu!
-öland på fredag.,kommer hem på torsdagen.
-på fredag/lördag/söndag blir det FALKÖPING!
det blir party och mys med people!
gäbbi är inbokad, ja tack till temys!! någon annan som är hemma?

- på onsdagen åker jag till stockholm och börjar träna! gaah. det är NÄRA.

-jag skulle vilja till motala och hälsa på folket där också(plus hannaW) , emanuel har tydligen redan bestämt det, så vem vet. kanske blir det en lite resa dit i början av aug! ihih mina knas som jag bara ser en gång om året. dags att bryta den traditionen? ja tack!


so long! puss!
(jag är glaad)

Kommentarer
Postat av: ellen

taggad!

2008-07-20 @ 15:51:55
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Cissi

men sarasara! jag vill med till fkp, kanske ska vara där hela nästa vecka, så måste ju du komma sen coh parta parta!!! :D

2008-07-20 @ 16:33:06
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0