sommar är här!

underbart, äntligen lite sommar! dagarna har varit fulla med sol, bad, OC, muffinsbak. :D
måste bara berätta om zandras och mina chokladmuffins, muuums, det är det godaste på läng kan jag ju säga! och att äta dom samtidigt som seth cohen är på tvn är ju bara för bra!
igår var det bad hela dagen, och sol! nu ska jag bli brunast i stan! :P på kvällen var det RIXFM festival, massor med folk och ett underbart väder. och några glas vin på det. lovely!
Idag har det varit solsolsol! gaah det är underbart. packar även inför Öland imorgon! det ska bli skönt. hoppas på sol även nästa vecka!

det närmar sig nu!
jag är laddad!


ett tips är att kolla in lovisaberghs klänningar på luoi.blogg.se! dom är snygga!


(kärlek, jag väntar på dig)

Kommentarer
Postat av: luoi

vad är det här för gratisreklam :P puss på dig...det närmat sig nu!

2008-07-24 @ 17:52:57
Postat av: karin

Noo, nu hinner ju inte vi träffas något innan Öland.. men du, hur länge är du borta ? vi får ses när du kommer hem :)

När går flyttlasset till Sthlm föresten ? <3

2008-07-24 @ 19:32:37
URL: http://karinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0