tråååk.

Jag tycker dagarna med regn börjar bli för många nu! hum. finns liksom inget kul att göra inne längre. blää. här sitter man påklädd för stan och vad händer reeeegn. inte så där jätte party att cykla i regn! pust. dagen bra är att jag och mamma har varit duktiga och varit på gymet. annars bara blä. och idag skulle vi ha åkt till stockholm, men så blev det inte. Min familjs andra hem heter sjukhuset och jag trivs inte där. fan.

lite lovisa b vore inte helt fel nu!
malmö är så nedrans långt. suck


Kommentarer
Postat av: Anonym

LITE SARA RÖD är aldrig fel. Saknar dig Gumman....party den 2? är du sugen? puss puss

2008-07-18 @ 11:54:52
Postat av: Michaela

jag känner igen andys klocka! visst är det från förfesten innan plantis? Har du det bra sara? :) det hoppas jag. kram!

2008-07-18 @ 22:34:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0