underbart.

Idag var en såndär härlig dag, en riktig sommarlovsdag.
Sovmorgon, sen tog jag och mammi en promenad (skulle ha varit en liten sväng, blev typ en mil) mina ben värker.
Sen hem och jag målade lite, en ny tavla på G, kanske kommer en bild imorgon.
Efter det blev det lite solning, sen upp till skogen för ett träningspass.
Hem, äta , film , lite mer måla sen sova! och det bästa av allt, sminket har inte varit på sen i , hm låt mig tänka, jag vet inte när ! så jäkla skönt. kanske inte är så big deal, men om man tänker efter så brukar man ju alltid ha lite smink iaf jag. så här på sommaren brukar det mest bli maskara men inget alls är super skönt. Jag tror jag har kvar lite landet/skogen känsla. Och egentligen är det nog inte någon som bryr sig om jag har smink eller inte, inte ens jag själv. Men nu vet ni. Imorogn ska  jag och syster kolla bio, narnia. kalas.
Hittade den här ursnygga bilden, SP töntar eller vad?!
lite kärlek på den.





                                                  (lovisa, jag vill se klänningen, jag är så stolt på dig! vi kan ha systuga i stockholm!)

Kommentarer
Postat av: ellen

jag vill också se lovisas klänning.

och dina tavlor!



puss på dig sara

2008-07-14 @ 11:43:45
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Lovi!

Ska genast gå och fota den :D puss på dig!

2008-07-14 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0