1 dag kvaaaaaaaaaaaar!

Igår var en brabra dag. trevligt hos kalletränare och  sedan hem för att sy togaklänning. efter det hade vi klassmiddag. första gången på tre år, bra jobbat sp3b!  men det var iaf mycket smaskigt och massor med mys!
förfest hos haannna sen, i en liten etta trängde vi in klassen!  det blev braao! sen hände något och vi fick bege oss mot plantis där det väntade en massa taggade studenter i lakan! PARTY PEOPLE!
kalaskväll som slutade på badet! mardröms promenad hem, jag och sanni försökte springa oss varma, men det gick inte! iskallt var ordet.
sen var det dags att sova , trodde jag ! men inte då, sanna ville kolla House och med tanke på att det kan vara de sista house vi kollar på tillsammans så var det klart vi gjorde det! vinflaskan fram (med vatten i) och choklad och kvällen blev bäst!

jag kommer sakna min sambo!image60
men vecka 28, då ska jag allt till skogen!
happyhappy!






nu är det dags att gå till skolan för studentlunch och sätta på studentmössorna! yey.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sara Sara min tråkiga lilla vän. ja ser verkligne fram emot att du ska hälsa på här i skogen å bara så du vet så har ja bokat ett rum till dej på linnesgården. Tänkte att det kunde vara passande :)

2008-06-07 @ 21:56:52
URL: http://sannaschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0