evighet!

allt kan ju inte alltid gå bra! den här kvällen har varit dålig rätt igenom!

- jag har ingen aning om vad jag ska göra nästa år.
- min studentklänning är typ det fulaste jag har sett. fan!
- falköping har ingen tygaffär, så jag hinner inte sy en ny! fan x 2.
- min förkyldning vill inte gå över och jag kan inte sluta gråta ikväll!

visst en klänning är inte hela världen men jag vill inte känna mig ful på självaste studenten! uhuh. och förkylningen går ju över men det är bara jobbigt att inte kunna andras och när man gråter så blir det ju bara värrrre. gris.

skitkväll skulle jag nog klassa den här kvällen som! och om tre dagar tar jag studenten. jag borde vara den lyckligaste på jorden, men just nu vill jag sätta ett o framför! ikväll är jag olycklig! tragiskt men tyvärr sant.

något som är ännu värre och gör mig så ledsen är att min bästa bästa Elin åker till Norge och jobbar på söndag. och lämpligt kommer jag hem på måndag. kommer inte få träffa henne på evigheter. fan x 3.

image55

imorgon är det toga och jag är nog så opepp som det går att vara
                 men imorgon är det andra bullar, jag har verkligen inte tid att känna så här!
   happyface på mig, fast inte ikväll! det är omöjligt.

jag kommer sakna ihjäl mig! 



                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0