i <3 shoes

eftersom boken jag började läsa inte var så rolig ( dåligt tålamod när det gäller böcker) tog jag mitt rosa blommiga paraply och promenerade upp på stan till stadsbiblioteket. jag älskar bibliotek! tanken var att jag skulle hitta en ny bra bok DS_229104_B.tifatt läsa men jag fasnade i modeböckerna istället. efter en timmas läsningom mode genom tiderna orkade jag inte leta efter en bra bok. jag gick dock förbi dinsko för att kolla om dom hade kvar ett par skor jag kollat på innan! självklart hade dom det, men jag har inga pengar, eller jo det har jag ju, men inte till just dom skorna! uhu, jag har sagt till mig själv att om dom finns kvar efter midsommar så köper jag dom! hoppashoppas. DS_229104_A.tif
Är dom inte snygga!
DS_229112_B.tifDS_229112_A.tif  Hittade dom här också! stilrena och användbara! man får snygga ben i klackar också, det är ju inte helt fel nu på sommaren!

Jag älskar skor! det är inte bra för ekonomin!
här kommer lite andra skor som jag inte skulle tacka nej till!
Pumps Pumps Pumps 
lite färg är ju inte helt fel! ge mig!


nu ska jag kolla klart på project runway och börja sy en blommig klänning hoppas den blir klar ikväll! 
puss.
 

Kommentarer
Postat av: Adam

Fan va kul att någon kommenterar så att man förstår vem det är,alla skriver bara förnamn

2008-06-16 @ 20:33:01
URL: http://adam3.blogg.se/
Postat av: Cissi

jag har med kollat på dom rosa, kan du inte köpa dom till mig då? asså vore ju najZz.

jag ska med läsa böcker i sommar! såna man faktiskt VILL läsa, sjukt underbart. har kollat in några jag ska köpa tror jag, fick ju faktiskt ett litet stipendium på bokia, haha. PASSAR BRA! ring mig när du har lust honey. good talking to you.

2008-06-16 @ 22:34:24
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0