i don't feel like a sell out.

Måndag igen och ingen skola! lööve it. vaknade sent och gick ner till stan för att fixa lite hemligheter. sen upp till skolan för att kolla till mina betyg som det har varit lite problem med, men nu är allt under kontroll! passade även på att skriva ut alla arbeten jag skrivit! tänkte att syster hanna kanske kan ha användning för dom en vacker dag. för att få lite inspiration!
image42
Igår var det ållecamp, lite tältning utanför skolan! vi hade inget tält, eller lovisa hade ju ett men det hade hon lagt i sitt skåp i skolan för att slippa släpa på det, men det lilla problemet var väl att skolan som vanligt har låst på söndagar. smart tänkt där! (tanken var god iaf). 

kvällen var trevlig, mycket mys folk!
         



nu ska jag gå och baka en kaka med sannis och emma till volleybollfikat ikväll! mums. pulver+vatten= godaste kakan ever. ! sen ska jag fortsätta packningen! packade ner mina 47 par skor igår. pust. jag vet någon som inte kommer bli så glad när jag kommer hem med dem. Jag har liksom det senaste året "glömt" sagt till mamma när jag köpt nya skor.

so long.

Kommentarer
Postat av: Luoi!

Haha ja jag vet tanken var ju faktist både god och smart...synd att den inte fungerade bara :P
DU är bäst love you litle bloggis puss på dig min lilla motherfuck!

2008-06-02 @ 15:37:48
Postat av: karin

mm, ännu en blogg att läsa!
Tack :)
Du är bäst Sara, och jag kommer att sakna dig en massans massa!

2008-06-02 @ 18:41:18
URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: Glitter

haha, fan vilka sjyssta bilder då! :) PUSS finaste finaste du.

2008-06-02 @ 18:48:10
URL: http://cirre.blogg.se
Postat av: karro

=) ja!! äntligen får jag en rolig blogg att stalka.. :) om du inte vill ha dina skor kan du alltid skicka dom i ett paket till mig.. :) o nu har du ju ett par sjuktsnygga tofflor ifrån mig som fulländar din samling.. :) du e bäst.. ses när säsongen drar igång.. kramar Karolina

2008-06-13 @ 14:33:20
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0