is this the life you wanna live?

om jag såg ut som en kräfta igår, då ser jag antaglien ut som en kräfta som varit på solsemester. jag är rödrödröd idag, och det gör ont i mitt ansikte. eftersom det är världsfint väder ute och jag inte kan sola gick jag till ö&b för att köpa flyttkartonger. jag fick med mig ida och ellinor. det tog osimage41s ca 2 timmar att gå dit köpa kartonger och sedan gå hem! pust!

det är så otroligt skön känsla att veta att det är söndag men ingen skola imorgon, inget som behöver pluggas på och ingen ångest inför ännu en jobbig skolvecka! det är underbart. det ända problemet är vad man ska ge alla i studentpresent, och vad man ska önska sig själv! hm. svårt! jag måste komma på något smart och något personligt. vad nu det skulle kunna vara! - ett annat problem är att packa. jag tycker iof det är ganska kul, men det är så mycket grejer, vet inte hur allt ska få plats bara! idag tänkte jag ta skor och småsaker som inte används. ska bli spännande att se hur många skor jag har samlat på mig! det är nog ett par stycken. 
saken är den att jag nog ska gå och packa nu, kan ju inte ligga ute med resten av gänget. 

ikväll är det ållecamp, party eller inte?  


you ask me about the future and what I think it'll bring
I freeze up and can't think of a single thing

Kommentarer
Postat av: Luoi

Jag tycker nog det ska vara chill med mig som gäller :P Kanske en eller två cider :P

2008-06-01 @ 19:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0