oh yes! it's loooove!

SATC! love love love it.
åh så bra den var! verkligen en film i min smak!
snygga kvinnor det där, för att inte prata om kläderna OCH skorna. maha . underbart.



lovisa , du kommer älska den!

imorgon bär det av till huvudstaden till Cissi.
och klevski ska med , yey!  :D
sen hoppas jag verkligen jag hinner träffa idaho också!
<3



gott folk, kolla på allsång på tidag.
ett tips !



(Nu ska jag sova bort de här sista timmarna, kaos kan man säga)
(I love the way, tears suits my face)



Kommentarer
Postat av: Gabbi

filmen är såååå bra! och du är brabrabrabra, hoppas du får kul i stockholm, med håkan :D kommer sakna dina visdomsord när jag är borta för sjutton!

2008-06-23 @ 15:31:46
Postat av: Anonym

I hope soooooooooo! <3

2008-06-23 @ 19:54:19
Postat av: karro

filmen var grym.. vilka skor och vilka väskor.. :)

hoppas allt är bra med dig..

kramar karro

2008-06-27 @ 15:11:53
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0