pavlyuchenko, vilken man!

Lördag, en otrolig seg sådan! vaknade, försökte komma på om jag drömmt om min drömprins än, hm inte. okej bara att försöka somna om då! efter fem försök gav jag upp och gick upp. typiskt!

sen åkte jag och mammi ut till våra grannarssommarstuga! det var skönt med lite landet! mysmys. vi spelade kort och jag var grym! ojoj, den som spelar sjuan med mig kan inte annat än förlora! :)
pratade lite med malin om hennes studier ( pluggar till psykolog & idrattslärare i umeå) , jag blev värsta pep på att plugga nu´! verkar kalaskul. plus att jag gillar norrland! kanske ska ta och hälsa på, har ju 3,5 år på mig!

Jag har ju sagt att jag inte ska kolla något mer på fotbollen, men jag kunde inte hålla mig. var tvungen att kolla på Ryssland- Holland! och vilken match! vilken Pavlyuchenko! min nya favorit. lätt
jag är ingen expert men killen kan spela fotboll! och jag tycker det var så rätt att ryssland fick vinna, dom spelade helt enkelt bäst fotboll! heja ryssland. kan det gå hela vägen?




dags att sova, ska nog lägga lite jasminblommor under kudden! hoppas på mer lycka med drömmarna den här natten!
godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: ellen

umeå är skiiitfint :) hälsade på min bror när han läste där förra året. och de pratar fruktansvärt charmigt med ^^

2008-06-22 @ 13:47:01
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: idaho

SÅN JÄVLA CHARM!

2008-07-06 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0