stockholm! ohyes!

veckan har alltså spenderats i stockholm! resan började i måndags då jag hoppde på tåget, där underbara Cissi väntade. Kleva som skulle varit med var inte med, hon var i stället och kollade på en gård med sin mamma, en gård som hon inte ens han kolla på! jaja, till stockholm kom hon iaf! kalas.
Ut i skogen och hem cissi i vallentuna, där lämnade vi grejor för att sedan åka till sollentuna och kolla lägenhet. Klevas körning var mycket roande, speciellt när hon skulle envisas med att köra mot rött! maha. ojojoj.
väl framme fick vi se en fin lägenhet med som inte riktigt hade det där lilla extra.
trötta och hungriga åkte vi mot affären där vi handlade hem en utsökt blandning av mat, som senare blev en sallad-kyckling-bulgur-middag. mums! sen blev det film, tillsammans är man mindre ensam, en såkallad mysfilm!

sen kom dagen vi alla väntat på, tisdagen! upp ganska tidigt, bil till sollentuna för att kolla en till lägenhet, och den hade verkligen det där lilla extra! mums på den! sen väntade då dagens höjdpunkt! Allsång på skansen! yey!
HåkanHåkanHåkan min man! jag vet inte riktigt varför jag tyckerså mycket om honom, men det är bara en åh-känsla över hela honom! jag gillar killen helt enkelt. sen fick jag ju en aha-upplevelse när söta miss Li började sjunga! hur kan jag ha missat henne? kan vara för att jag inte lyssnar så mycket på lars winnerbäck! Men det är alltid lika trevligt nä man upptäcker ny musik. ren glädje!
vi satt där i ca 5 timmar tror jag! pust. men jag tyckte att vi klarade av det galant. vi var ju inte så rutinerade som resten av publiken som efter en timme började plocka fram kortspel, tidningar,godis och annan underhållning! men hey, vi hade ju varandra och en viss håkan som sjöng sina låtar minst 7 gånger! en bra kväll helt enkelt.med bäst sällskap!

Håkan, det är något speciellt med den killen! och jag gillart!

(ursäkta bild bristen, men min kamera la av efter var annan bild, så jag dissade den la fotolivet i cissis händer! alltså kommer det fler bilder någon dag framöver!)

onsdag = shopping! japp,det bar av in mot stan där det shoppades för fullt, eller kleva och cissi shoppade! jag har fortfarande inte kommit ur min anti-shoppperiod! lite tråkigt men den där anti-shopp perioden har inte varit anti skor period,så det blev ett par skor! kände att jag verkligen behövde ett par till! (blev dom som jag ville ha från dinsko)
sen åkte klevski hem och jag och cissi fortsatte lite shopping! det blev ett lyckat besök på ohlssonstyger. oj vad vi ska sy nu! sen blev det en mysfika och sen åkte vi  åt olika håll. kalas dagar med Cissi&klevski. verkligen toppen.kärlek till dom!

Jag fortsatte min stockholms resa med ett besök hos fröken hugg! Det blev en oerhört mysigkväll, massor med skålar av "nyttigheter" och film. det blev brokeback mountain, eftersom jag inte sett den och det tydligen är en såndär film man måste ha sett!

kl. 22.00 var det dags för något jag väntat på i minst två veckor, PROJECT RUNWAY. hallelujah på den!
Torsdagen blev slapp, fika i parken sen in mot stan för att kolla lite mer i affären innan bussen gick hem!

veckan har varit looovely! <3 kalasbra,och då menar jag kalasbra!


fredag kväll och det blir en myskväll med mig själv, mordkommissionen och symaskinen



 

puss!





 


Kommentarer
Postat av: klevski

envisas med att köra mot rött? jag skulle säga att det var ditt bristfälliga stöd som var anledningen till mina mindre trafikförbrytelser.



men! en underbar vistelse i sthlm var det jaa :D

Kom till fkp snart vettja! lite utekväll och mys tycker jag låter alla tiders. vad säger du / ni?



puss puss på sara <3

2008-06-28 @ 16:26:10
Postat av: sararöd

haha mindre trafikförbrytelser säger du? :P



jag / vi kommer till fkp så snart som det är möjligt :) och då klevski blir det party! :) <3

2008-06-29 @ 00:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0