the difference between love and hell

jaha, vad har hänt de senaste dagarna tro! jo, jag har gått och fått ont i ryggfan! jag fattar inte vad problemet är, eller jo, det kom ju efter att jag simmat 2 km nonstop. men simma brukar alltid vara skönt och inte så ansträngande för min rygg , men blev väl för långt antar jag! så nu sitter jag här som en gammal tant igen och har svårt att böja mig och det gör ont att stå länge och att sitta länge. lite typiskt kan man ju tycka. men bättre nu än till hösten, för jag tänker minsan inte ha ont när jag ska spela. det orkar jag inte med!

något annat tråkigt var ju Sverige- Ryssland matchen. jag förstår inte hur svårt det kan vara! det var katastrof och inte bra fotboll från vår sida!
jag och Zandra hade ju laddat upp med godis och jordgubbar matchtröjor och kindmålning och ja till och med varsitt turband runt huvudet! här försöker man verkligen ge sitt stöd, känns ju lagon kul när det inte hjälper. min mamma var till och med kindmålad, då bordde det fan bli en storseger! men men nu var det nog sluttittat på EM för min del.



torstagen gick mest åt att packa upp det sista och sedan storstäda, läste även igeom gamla dagböcker. haha det var väldigt intressant och rogivande!
sen var det midsommar, dagen har varit som vilken annan dag, förutom massor med mat och mys med min supersyster. det har varit en bra dag iaf!

jag har plockat 7 olika sorters blommor nu iaf, maha, kanske jag drömmer om drömprinsen! det återstår att se. så spännande tycker jag!
men sen har jag tänkt lite på det här och om jag skulle drömma om tex kim källström så kanske det är för att jag har tänkt så mycket på honom nu iochmed EM och allt. då blir man ju osäker. så bäst vore det ju om man drömmer om någon man inte alls trodde, för då kanske man inte har påverklat själv så mycket! eller man kanske inte kan påverka drömmar!
hm, nu tänker jag bara på vem jag hoppas jag drömmer om! det är ju lite dummt, får nog sluta med det och gå och sova så jag får svaret. vem blir drömprinsen! kommer man att gifta sig med den man drömmer om eller hur funkar det? jaja det visar sig.

Sen har jag även plockat lite jasminblommor. love ! favorit blommorna. dom luktar så ljuvligt. när jag blir stor ska jag ha massor med såna blommor i min trädgård. mums. !

godnatt gott folk. här ska det drömmas kan jag lova!
kanske avslöjar vem prinsen blev imorgon :P

Kommentarer
Postat av: Hampus

Jag undrade igår om du var romatisk, tänkte tipsa dig om "Before" filmerna men visste inte om du var romantiskt lagd:P Men efter dina funderingar över blommor och drömprins så är jag ganska övertygad om att du skulle älska de filmerna:)

2008-06-21 @ 13:26:49
Postat av: zandra

haha jag ser ut som största muppen:P

2008-06-21 @ 16:58:56
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Du vet vem

blev det kim eller? puss på dig saknar dig som fan motherfuck

2008-06-21 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0