the tears come streaming down your face....

Glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!
 
Igår hade vi lite försenat studentfirande! mycket mat och tårta och mys människor! och det blev så braaa! jag fick min efterlängtade provdocka! maha. vilken glädje. ojoj så jag ska sy nu! det är det jag vill göra hela sommaren, sitta vid min symaskin och sy och designa nya spännnande kläder! oj vilken glädje. sen fick jag annat mycket fint. bland annat smycken. det var ju inte så oväntat, man kan ju inte ta studenten utan att få ett smycke. en stor och fin spargris fick jag också, undrar vad dom vill ha sagt med den?! fick även presentkort på duka, face stockholm och lite pengar! vilket kalas det blev! 

jag har även funderat lite på hur jag ska träna i sommar, och hur jag ska börja mitt nya nyttiga liv! jag tänkte att jag kanske skulle ha godisstop tills julafton, men som sagt. jag vet ju hur jag funkar, när jag och sanna försökte gick det ju i 48 timmar! så jag tänkte om, kanske 1 månad iaf. vi får se. jag kom fram till att jag kan gå och simma, det är skönt och behagligt! då kan jag ju passa på att få bort min räddsla för vatten också , man måste ju börja någonstans. fast jag är ju dock inte rädd för simbasänger utan för sjöar. usch dessa svarta mörka sjöar, man vet ju inte vad som gömmer sig 1 meter ner liksom! gaah otäckt.  som tur är har vi ju inga sjöar nära, så jag kanske kommer undan ganska bra i sommar :)

 sen måste jag ju bara skriva lite om fotbollen! nedrans banan! åh, kunde vi inte ha fått ett poäng iaf, eller en frisk Zlatan! jaja, ryssland nästa. då måste det bli vinst! jag och farfar hade iaf en trevlig stund framför tv:n, fram tills 92 min! så typiskt.  tur att jag fick se lite Kim! blev ju 4 minuter av lite snyggfotboll!





min underbara kalastårta!
lite thinkpink över den! :)
jag ska baka den till våran återträff som blir snart! hoppas jag.

T H I N K  P I N K














......When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste

Kommentarer
Postat av: karro

ja vill också kunna sy.. du gör mig så avundsjuk.. :) hoppas allt e bra hemma i örebro.. :)

2008-06-15 @ 15:32:19
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Hampus

Simma är bästa träningsättet! Man kan fundera så mycket, eller så kan man vara helt tom! Love it!

2008-06-15 @ 22:15:27
Postat av: luoi

återträff måste ske...fixar du motherfuck? pusspuss

2008-06-15 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0