nytt liv, kanske, kanske inte!

mycket har hänt, så oerhört mycket. jag har tagit studenten och varit på bal och flyttat tillbaka till örebro!
student 2008.  dagen var underbart rakt igenom! avslutningen var väldigt lyckad och torget kvällen var så obeskrivligt bäst. jag kommer sakna SP3b så mycket, de personer jag har lärt känna i min klass är underbara och har hjälpt mig igenom de här 3 åren. loooooove ya all. sen väntade några dagar av packande och tänkande tills söndagen kom och det var dags för bal. dagen började med att jakob ringde och berättade hur hela smokingen gått sönder när han provat kläderna, gaah med hjärtat i halsen och i försök att komma på vem som skulle sy börjar han skratta och såklart skulle jag ha fattat att det bara var ett skämt. varför är jag så lättlurad!! började med mitt hår, mamma försökte men det slutade med att jag gjorde det själv, sen smink och på med klänningen! min underbara röda klänning! efter det lite foto och åka iväg till slottet! balen på slottet var underbar, alla var så fina och alla klänningar var underbara. kvällen var så otroligt bra, tack alla för ni gjorde kvällen till den bästa och sista i falköping. jag kan inte räkna upp namnen på alla jag kommer sakna med många är det! vissa kommer jag träffa snart men många kommer jag inte träffa på väldigt länge och det suger! somsagt I löve you all.

bilder kommer senare när jag har mer tid!

 jaha då börjar ett liv i Örebro. kändes inte så sorgligt att åka hem, men jag tror inte jag fattar att det är slut. första dagen hemma handlade mest om att packa upp och sen träffa Zandra, så saknad den människan har varit.
igår var en chilldag i väntan på SVERIGE - GREKLAND! taggggat.
jag och zandra åkte hem till martin där några mer sverigefans fanns! nervöst innan matchen började men alla var övertygade om seger. regler under matchen:
- inga dumma frågor om offside och liknande
- inget prat om saker som inte handlade om fotboll
- absolut inget prat om spelarnas utseende. (förutom grekerna då)
jag klarade det galant eftersom inte Källström spelade, då fanns det ingen snygging att kolla på, det var enbart fotboll att kolla på! och vilken match! HEJA SVERIGE!

idag var det skolavslutning för hanna och sen lunch för att fira att sjuan var klar!
nu ska jag gå och ha lite sommarlov, läsa en bok och sy en balklänning bara för jag saknar sanna!

du gör det så svårt för mig, förlåt men jag orkar inte!


Kommentarer
Postat av: Cissi

pusspusspusspuss! :D

2008-06-11 @ 20:52:57
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Luoi

puss på dig

2008-06-11 @ 23:13:50
Postat av: sanna

Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården Linneagården VÄNTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-12 @ 16:22:20
URL: http://sannaschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0