vilken morgon!

vaknade imorse av ett par väldigt iriterande och jobbiga skator. dom satt utanför mitt förnster och skrek. gaaah! gick och la mig igen efter att ha försökt få bort dom! vaknade nån timme senare med världenshuvudvärk. kul morgon!
den får 5 av 5 toasters.

självklart var fågelproblemen inte över för den här dagen! kom ner till köket och hör ett bang, då ser jag en fågel som flyger mot fönstret. jaha tänkte jag, dumma skata. sen var ju inte problemet att den försökte skada sig själv genom att försöka flyga igenom rutan, utan att den var instängd på vår altan. så jag gick ut, stängde dörren så den inte skulle komma in, sen öppnade jag alla glasdörrar.
 när det var gjort ser jag att min katt kommer springande, eftersom jag inte ville se en fågel dödas mitt framför ögonen på mig fick jag springa och försöka fånga katten! efter lite om och men var det gjort och fåågeln var så klart kvar. så med en katt i ena handen och en sko i andra försökte jag få ut den. självklart skulle det inte vara slut där, utan när jag är mitt uppe i fågeljakten ser jag en spindel precis framför mig, en stor äcklig sak, eftersom spindlar är det värsta jag vet glömer jag att jag försöker rädda en fågel och försöker rädda mig själv. katten kommer loss och jakten på katten börjar igen. herregud. katten sprang mot fågeln, fågeln blev rädd, hittar rätt väg och kan flyga ut. tack för den morgonen!

nu ska jag till badet och simma! so long

pratade lite med sannis igår, det blir nog skogen för sara vecka 28! can't wait.


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha Sara du är psyko, linneagården är helt enkelt det enda rätta för dej. JAAA bäst för dej att du inte bangar vecka 28 för då min vän blir det inte så kul för dej............

2008-06-18 @ 22:40:29
URL: http://sannaschultz.blogg.se/
Postat av: zandra

yesbox baby! det gjorde vi men det räckte tyvärr inte :P

2008-06-20 @ 11:27:20
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0