Violet Hill

regn regn och åter regn! ingen trevlig dag ute i solen alltså! men det passade ganska bra eftersom jag behövde packa upp alla miljoner väskor från falköping. jag saknar allt nu! men jag överlever och jag är så tacksam att det finns telefon! räddningen stavas telefon!  hoppas alla har överlevt min telefonterror!

jag tror liksom jag har bestämt mig nu! lättnad. pust ut. jag tror det här kommer bli riktigt jävla bra!
maha, nu ska jag ta en promenad i regnet, när man inte måste gå ut tycker jag det är så härligt med regn, det är frihet att promenera i regn!  walking in the rain.

coldplay -  Violet Hill.









Kommentarer
Postat av: karin

Ska du till Sollet ? ;O

2008-06-12 @ 20:35:50
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Cissi

regn regn det regner mer o meeeeer.



VI BYGGER EN BÅT! EN JÄTTEBÅT! FÖR GUD HAR SAGT ATT DET SAK REGNA SOM EN FLOD!



ah, kan bara massa Noak sånger om regn.

2008-06-13 @ 22:42:10
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0