friday i'm in love!

SISTA ALLT IDAG!  idag var det då dags för sista skoldagen, upp för att ha svenska med en massa bra tal! jag höll mitt tal för lärare anneli och hon gillade det, så jag får hålla det på studenten! nervöst men roligt.
sen var det lite chill i skolan utan att behöva plugga något, underbart! jag och jakob åt glass på gräset i det fina vädret, kalas! 
de två sista lektionerna tog slut och vi gick hemåt, för sista gången från en skoldag! alla var ovanligt glada idag, kanske inte så konstigt men jag gillar't, om folk runt omkring en är glada blir man själv glad! jag var mycket glad idag! sen hem för att sola lite innan den sista träningen
    
sista träningen med THINK PINK! förutom att en del var borta var träningen på topp, den var rolig och alla var på topp! bye bye freja! kanske ses vi igen, kanske inte. 

fort hem och fort in i duschen för att sedan locka håret och sedan ut på party! kvällen började hos Tora som bode i världens coolaste hus, massor med fiskar och massa trevligt folk! kalas. sedan drog vi vidare till plantis där det skulle vara grillfest! fick vi någor korvar kanske ? öh, nej! besvikelse.
slapp iaf betala inträde, tack malin för det! det var inte då mycket folk där inne, men det var roligt. fick ju sjunga kareoke. man ska göra det man är bäst på har jag hört! maha.
kvällen var solig och rolig!

             
 
           kalas dag.
 

Kommentarer
Postat av: Luoi

Värsta braiga partykvällen med värsta braiga Sara!

2008-05-31 @ 23:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0