lördag! sararöds dag idag!

vaknade, gick upp, ut i solen, somnade ute, vaknade = "bästa sättet att bli kräfta"
men jag kände att jag måste ju leva upp till mitt namn, och idag gör jag verkligen det, idag är det verkligen en sararöd. maha. aj!  jag var tvungen att bli brunare än sanna! nu får jag lida för det också. typiskt.
dagen har alltså spenderats på gräset med Lovisa, Anna, Ellsi, Lisa & Cissi. brabrabra.
jag hoppas att jag blir brun till studenten! så jag inte ser ut som en polkagris i min vita klänning!

ikväll blir det lugnt, film och sömn!


dagens bästa: ramlösa blåbär
dagens sämsta: lite för röd.
dagens vill ha: image39kraft att göra något bra
dagens svåra: spela eller inte?



Den här dagen är trött och solig.
         plane- jason Mraz.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ha en bra kväll och hoppas du slipper lida så länge till ;)

2008-05-31 @ 20:55:21
URL: http://jbrand.blogg.se
Postat av: Luoi

Puss på dig min kräfta!

2008-05-31 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0