.

så va det måndag igen! (tisdag) helgen har gått fram med en sån fart att jag inte hunnit tänkt, bara köra på. Fredagen var braaa, jobb sen hem för att fixa allt till kvällen. den bestod av lagmiddag och sedan lagfest med herrlaget. det var en trevligt kväll. mycket mycket god mat och många skratt! dock inte så härligt med en klocka som ringer 06.00 för att få mig upp till ica maxi. inte när man somnade 04.00! men lördagen gick super, jobbet var urkul och inge trött var jag! ha, så fel man kan ha.. tröttheten slog tillbaka som en hård smäll! pizza och sängen, det var den kvällen! söndag och åter upp 06.00 heja heja. visst det är roligt att jobba och visst det är härligt med pengar men det är inte roligt att gå upp så tidigt. herregud, mörkt och kallt och elli&cissi sover och jag ska ut i kylan. då är det en lätt suck, sen bara att kämpa!
jag fick en myskväll hos lovi & falk med vitchoklad och vindruvor. tack för den!

idag då- mera jobb och tänk va kul det är! det är verkligen kalaskul. dock inte kryddorna! och tänk vad arbetsskadade vi redan är, pratar jäkla mat hela dagarna! haha men men jag älskar mitt jobb.

stockholm = bra
tisdag = ledig.
dagen = shopping i staden med ellsi.


puss då!
 (det finns en massa människor jag saknar så otroligt mycket just nu)

Kommentarer
Postat av: karin

Det finns människor som saknar dig massooor!

Du verkar ju ha det kanoners där borta, längtar tills jag får komma och hälsa på i er lya ;)

PUSSAR <3

2008-09-12 @ 11:34:46
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Gabsi

Ihooo, sara jag saknar dig och jag hoppas hoppas du kan komma till london nogon helg i oktober :D ih, shopping po primark, ja tack. har inte varit der en :o men kanske till helgen, har en inte so longt herifron soooo. iho. puss!

2008-09-16 @ 23:45:29
URL: http://soulofthesun.blogg.se/myyearintheuk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0