första dagen på jobbet!

klockan började ringa klockan 7 och det var bara att gå upp och göra sig redo för maxi! sen tog jag och min mp3 en promenad till jobbet. så nervös jag var, själv och liten. haha elli och livi börjar imorgon så jag fick gå ensam! jaja, det gick ju bra, jobbade på mejeriet hela dagen, faktiskt riktigt roligt. var nog för att  mejeri-David var en skön kille! mina 5 timmar gick galet fort och jag han inte göra allt för mycket fel!

ikväll är det dags för träningsmatch mot vallentuna. spännande värre!

Kommentarer
Postat av: zandra

grattis till jobbet :) hehe ... roligt!

2008-09-03 @ 19:48:35
Postat av: lovi

OCH VI VANN!!!!!!!! puss på dig min lilla motherfuck!

2008-09-04 @ 14:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0