mums vilken dag!

kommer fram till mitt underbara stockholm, jag måste erkänna att jag trivs i den här staden. jag har nån gång långt där inne intalat mig själv att stockholm inte är staden för mig, så fel man kan ha! stockholm är staden för mig, just nu! love på den. kommer hem till vårt underbara och något stökiga hus. (kommer hem till en dator som ligger och väntar på mig) musm.  fortsätter till ett annat superhus. huset a la lovi&falk. lite shopping sen lite mat sen lite träning!
juste, det bästa av allt, JAG HAR FÅTT JOBB!! woho för den. jag kommer jobba på ica maxi , och lovi &elli kommer vara mina arbetskompisar. galet.

en sak till, GRATTIS PAPPA! 50 ÅR!

dagen har varit galet bra.


Kommentarer
Postat av: ellen

gud vad härligt att jobba tillsammans sådär!

i wish you luck :)

2008-09-02 @ 12:32:52
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: zandra at rhooodos

haej babe! hur 'r det har ar det toppen fyfasenvad harligt det ar vill inte hem idag har viakt bat och blivit bruna hohohoho.... hoppas du har det bra har du fatt jobb btw pusssssssssssssss karlek

2008-09-02 @ 19:20:07
Postat av: karin

Åååh, braaaaa, bra med allt liksom ;D

Saknar dig massor, nu längtar jag verkligen till er där uppe :)

2008-09-02 @ 22:56:20
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: motherfuck

Jag ska kolla på dig när du jobbar imorgon...ska köpa mjölj puss puss!!!!

2008-09-02 @ 23:33:22
URL: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0